Zavoralova A11 startuje celoplošnou televizi

A11, všude doma. Tak se bude jmenovat nová celoplošná televize stejnojmenného mediálního domu.
Vydavatelství A 11 spustí 27. dubna vysílání celoplošného televizního programu. Nová plnoformátová televize se bude jmenovat A11, všude doma. Vznikla na platformě stávající televize Náš Region TV, dříve Regionálnítelevize.cz, kterou A11 koupila a většinově vlastní. Ředitelkou televize A11 bude zakladatelka Regionálnítelevize.cz Eva Stejskalová (na snímku s Alešem Zavoralem).
Šéf a spolumajitel vydavatelství A11 Aleš Zavoral uvedl, že program televize se výrazně rozšíří. „Budeme sázet na vlastní tvorbu, vlastní content. Investovali jsme do vlastních studií, které jsme vybudovali v Košířské bráně, kam se vydavatelství přestěhuje,“ uvedl Zavoral s tím, že do prvního roku televizního vysílání jeho mediální dům celkem zainvestuje celkem vyšší desítky milionů korun.
Tři kanály napřesrok
A11 chce uvádět zábavné pořady, také publicistiku - vysílat bude reportáže Josefa Klímy o kriminalitě 90. let či pořad s Jaroslavem Duškem. Nabídne i dramatické seriály včetně Narcos, francouzských detektivek a například slovenské tvorby. Kromě toho chce sázet na každodenní zpravodajský blok, který začne v 18.30 a bude obsahovat také podrobné regionální zpravodajství. „Bude to zpravodajství z každého koutu naší republiky, chceme také zapojovat umělou inteligenci,“ uvedl Zavoral s tím, že chce umělou inteligenci silně zapojit do výroby obsahu i například moderace prostřednictvím avatarů.
Televize by chtěla během letoška spustit i druhý kanál a třetí napřesrok.
Televize A11 se zapojí do elektronického měření sledovanosti ATO-Nielsen Admosphere, reklamní prostor si chce prodávat sama. Obchodní ředitel David Korn uvedl, že počítá s tvorbou inzertních balíčků napříč mediatypy A11.
Mediální skupina A 11 kromě nové televize vydává desítky mutací bezplatných lokálních novin Náš REGION, lifestylové časopisy Mladý svět, Špuntíci, Sorry, Kutilství, Matka a dítě nebo odborné tituly CEO, Estate& Business, Lawyers& Business, Profi Medicína, Profi HR nebo Premium Guide. Hlavními akcionáři A11 jsou Aleš Zavoral a Daniel Šopov.
Mnohé regionální noviny a časopisy vznikají jen před volbami. My jsme jiní. Všechno, co děláme, musí být výdělečné, nechceme čekat čtyři pět let na nějaký bod zlomu, říká vydavatel Aleš Zavoral, jehož snem je postavit regionální televizi.
Aleš Zavoral z A11: Spousta regionálních novin je ještě z devadesátek
Zprávy z firem
Zkušenosti lídrů tuzemského byznysu ukazují, že zavádění postupů udržitelnosti do jejich podnikání již nepřináší jen náklady, ale také zisky. Na jedné straně díky ESG mohou firmy dosáhnout na výhodnější úvěry, na straně druhé zákazníci stále častěji vyžadují „zelené produkty“. Konkrétní zkušenosti českých firem nabízí magazín Premium Guide ESG, který na trh společně uvedlo vydavatelství A11 a byznysový portál newstream.cz.
Přežije ESG krizovou dobu? Rozhodně ano, říkají šéfové tuzemských firem
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.