Známá vodka Stoličnaja se kvůli ruskému vpádu na Ukrajinu přejmenuje
Světoznámá značka vodky Stolichnaya (Stoličnaja) se kvůli ruskému vpádu na Ukrajinu přejmenuje a bude se prodávat pod novým názvem Stoli. Informovala o tom firma Stoli Group se sídlem v Lucembursku, která značku vlastní. Vodka se vyrábí v Lotyšsku.
Za firmou Stoli Group, založenou v roce 1997, stojí podnikatel Jurij Šefler, kritik prezidenta Vladimira Putina, který od roku 2002 žije mimo Rusko. „I když žiji od roku 2002 v exilu kvůli svým názorům na Putina, na značku Stolichnaya jsem byl vždycky hrdý. Nyní jsme udělali rozhodnutí značku změnit, protože to jméno už nás dobře nereprezentuje,“ uvedl Šefler v prohlášení.
Lidé si většinou značku Stolichnaya spojují s Ruskem, práva na užití značky ve 150 zemích světa však vlastní Stoli Group, která lihovinu vyrábí výhradně v Lotyšsku. V Rusku vodku pod tímto názvem vyrábí státem vlastněná firma.
Přejmenováním vodky se firma brání bojkotu ruských výrobků, kterým lidé po celém světě vyjadřují solidaritu s Ukrajinou.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?