Katka Maršounová: Projekt Rehab funguje na osobním doporučení, za reklamu jsem nezaplatila ani korunu
„Do české šedi se snažíme dávat lidem koule, aby se nebáli být jiní.“ Katka Maršounová založila v roce 2015 svou vlastní módní značku sportovního oblečení – Project Rehab, aneb „teplákovky, které dobyly svět“. Nápad se zrodil někde mezi Amsterdamem, Thajskem a Prahou. Cíl projektu byl od prvního dne jasný: REHABILITACE od masové, uniformní a stejnaké módy na jedinečné, originální a výrazné kousky.
Povídali jsme si o tom, jaké cesty osudu dovedly bývalou lektorku digitálního marketingu k malování a zcela novému povolání, ale také o vyhoření a depresi z korporátu. Kde Katka sbírala inspiraci k tvorbě a jak vytváří jedinečný barevný rukopis svých módních kousků? Proč museli v Rehab vyvíjet vlastní speciální 3D barvy, které zdobí jejich kolekce? Řešili jsme také spolupráci s významnými českými a světovými značkami jako jsou Prestige nebo Nike, nové projekty na obzoru nebo to, jak Katku v životě ovlivnil budhismus, práce s energiemi a vlastní myslí.
Zpět na všechny epizody
Povídali jsme si o tom, jaké cesty osudu dovedly bývalou lektorku digitálního marketingu k malování a zcela novému povolání, ale také o vyhoření a depresi z korporátu. Kde Katka sbírala inspiraci k tvorbě a jak vytváří jedinečný barevný rukopis svých módních kousků? Proč museli v Rehab vyvíjet vlastní speciální 3D barvy, které zdobí jejich kolekce? Řešili jsme také spolupráci s významnými českými a světovými značkami jako jsou Prestige nebo Nike, nové projekty na obzoru nebo to, jak Katku v životě ovlivnil budhismus, práce s energiemi a vlastní myslí.