Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Buduj značku

Buduj značku

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.

Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?
podcast

Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?

V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou tři klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu epizody: 1. Definujte profil ideálního zákazníka: Definujte jasně profil ideálního zákazníka, včetně demografických údajů, odvětví, velikosti společnosti a bolestivých bodů.  2. Kvalifikujte své potenciální zákazníky: Ne všechny potenciální zákazníky jsou stejné. Kvalifikujte své potenciální zákazníky tím, že porozumíte jejich potřebám, rozpočtu a časovému plánu. 3. Vychovávejte své potenciální zákazníky: Ne všichni potenciální zákazníci jsou připraveni k okamžitému nákupu. Používejte taktiky péče o potenciální zákazníky, jako je e-mailový marketing, webináře a personalizovaný obsah, abyste si vybudovali vztah s potenciálními zákazníky a udrželi svou firmu v popředí zájmu. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o aktuálním dění na finančních trzích. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
Branislav Blaškovič: Náš byznys je postaven na mnoha malých klientech
podcast

Branislav Blaškovič: Náš byznys je postaven na mnoha malých klientech

Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako takový? Jak hovoří o automatizaci? Jaké výzvy a problémy musí řešit? Má expanzivní choutky? Proč nemíří na velké hráče? Dá se na česko-slovenském trhu ještě dále růst? Branislav Blaškovič v roce 2015 se pustil do světa e-shopů, založil značku Brani.cz, se kterou pomáhá především majitelům e-shopů zautomatizovat procesy, šetřit čas, analyzovat přenos dat atd. 
Přečíst článek
3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky
podcast

3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky

Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V následující epizodě podcastu se podíváme na taktiky, které vám mohou pomoci vybudovat si pevné vztahy s vašimi odběrateli. A z nich se v B2B prostoru generuje nejvíc byznysu.  Tady jsou 3 klíčové informace, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku:  1. Pochopte podnikání svého zákazníka: Pro budování silných vztahů je důležité porozumět podnikání, cílům a problémům zákazníka. To vám pomůže přizpůsobit vaše produkty nebo služby jejich specifickým potřebám a nabídnout hodnotu přesahující pouhou transakci. 2. Vybudujte si důvěru a důvěryhodnost: Budování důvěry a důvěryhodnosti u vašich zákazníků vyžaduje čas a úsilí. Buďte při jednání transparentní, plňte své sliby a přebírejte odpovědnost za případné chyby nebo problémy. 3. Zaměřte se na dlouhodobý horizont: Budování pevných vztahů vyžaduje čas a dlouhodobou perspektivu. Namísto soustředění se na krátkodobé zisky se zaměřte na budování důvěry a poskytování hodnoty v průběhu času. --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o prodloužení dočasné ochrany občanů Ukrajiny.
Přečíst článek
3 tipy, jak zůstat optimistou v podnikání
podcast

3 tipy, jak zůstat optimistou v podnikání

Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a roky se může dostavit rozčarování. Z nezdarů, problémů, lidí... Abyste byli schopni neustále překonávat nástrahy, je potřeba si zachovat alespoň určitou míru optimismu. A právě o tom je další díl podcastu Buduj značku. Tři nejdůležitější informace z poslechu dnešního dílu:    Nepřehánět to (s optimismem) "Ono to nějak dopadne" mindset Prožívat malé úspěchy --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o tzv. Zprávě o vztazích a o její důležitosti.
Přečíst článek
Vladislav Hanák: V dnešní moderní a rychlé době je potřeba využívat umělou inteligenci
podcast

Vladislav Hanák: V dnešní moderní a rychlé době je potřeba využívat umělou inteligenci

Jak se dostal k finančnímu řízení? Jak se z technických pozic posouval do pozic byznysových? Jakým výzvám čelil? V jakých aspektech aplikace Apollo pomáhá jeho zákazníkům? Odkud se berou data pro podkladové plánování? Jak hovoří o Excelu? Vladislav Hanák se zabývá finančním řízením. Nedávno založil novou firmu, která se věnuje implementaci aplikace Apollo. Její klíčovou schopností je podpora finančního plánování a řízení firem.
Přečíst článek
Je lepší budovat velkou firmu nebo one-man show?
podcast

Je lepší budovat velkou firmu nebo one-man show?

Co všechno hraje roli ve chvíli, kdy zakládáte firmu? Jednou z věcí může být i ujasnění si, co vlastně od společnosti očekáváte. Jestli bude jednou obrovskou firmou, nebo spíš butikovým obchodem.  Tohle jsou tři klíčové informace z poslechnu dnešního dílu podcastu: Ujasnění priorit ideálně hned na začátku firmy Čas a peníze by měli fungovat asynchronně Limity one-man show a risk korporace --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu dnešní epizody o aktualitách v připravovaném zákoně o whistleblowingu.
Přečíst článek
Proměny Linkedinu v roce 2023
podcast

Proměny Linkedinu v roce 2023

Linkedin stále patří mezi nejvýznamnější B2B sítě. Pokud máte klientelu z tohoto sektoru, tak se stále vyplatí být na Linkedinu aktivní. Jenže i Linkedin se mění. V roce 2023 opět přijdou na přetřes změny a my všichni na ně budeme muset reagovat. Pojďme se podívat na to, co stále na Linkedinu platí a proč je dobré na něm budovat značku. --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu dnešní epizody o aktualitách v novelizaci zákoníku práce.
Přečíst článek
Michal Rádek: Mám klienty, kteří i bez ohledu na to, že je krize, rostou
podcast

Michal Rádek: Mám klienty, kteří i bez ohledu na to, že je krize, rostou

Jak se dostal ke krizovému managementu? Jaké problémy firmy často trápí? Co je sedm symptomů? Roste počet firem, které se do krize dostávají? A proč se tak děje? Proč říká, že firma je odrazem majitele? Co vše probírá s majiteli firem? Proč je důležitá komunikace uvnitř firmy? Michal Rádek se téměř sedm let věnoval krizovému managementu, dnes pracuje především jako externí krizový konzultant, který se věnuje komplexní práci s vrcholovým managementem u firem, které se ocitly na pokraji pádu. Před šesti lety založil projekt léčení firem, který vychází z Michalových zkušeností interim manažera.
Přečíst článek
Existuje ideální věk na začátek podnikání?
podcast

Existuje ideální věk na začátek podnikání?

Začít ve dvaceti? V padesáti? Když je ekonomika nahoře nebo když je ekonomika dole? A má smysl se tím vůbec zaobírat, když chcete s podnikáním začít?  To jsou některé z otázek, na které odpovíme v novém díle podcastu. Poslechněte si, co je opravdu klíčové při startu byznysu.  Toto jsou 3 nejdůležitější informace z dnešní epizody:  Věk většinou nehraje roli Zkušenosti většinou nehrají roli Načasování a úvodní kapitál roli hrát může --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o výhodách a nevýhodách nemovitostních fondů. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
Jak vám AI pomůže v marketingu?
podcast

Jak vám AI pomůže v marketingu?

Často skloňované téma posledních měsíců je automatizace a umělá inteligence. Skoro se zdá, jako kdyby se už už chystala nahradit většinu marketingových týmů. Jaká realita? A v čem vám už dnes může umělá inteligence pomoci při plánování marketingových aktivit? V nové epizodě Buduj značku se dozvíte, jakým způsobem využít umělou inteligenci ve vaší firmě už dnes. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří (nejen) o rozdílu mezi ETF a podílovými fondy. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
Funguje e-mail marketing v B2B byznysu?
podcast

Funguje e-mail marketing v B2B byznysu?

Mailing je často rozporuplnou součástí marketingového mixu B2B firmy. Zatímco v retailu se běžně používá a mnoho prodejců na něm staví, v B2B je situace s mailingem sofistikovanější. Může fungovat? Funguje stále? A na co si dát pozor, pokud se do mailingu ve své vlastní firmě chcete pustit? Nejen o tom bude nový díl podcastu Buduj značku. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o aktuálně krachujících bankách a souvislostech s akciovými trhy. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
Jan Dolejš: Lidé už nechtějí věnovat vzdělávání tolik času, ideální je microlearning.
podcast

Jan Dolejš: Lidé už nechtějí věnovat vzdělávání tolik času, ideální je microlearning.

Jaké největší výzvy řeší? Jak hovoří o pokroku v oblasti digitálního vzdělávání? Jak by měla vypadat kultura ve firmě, aby se povedl změnový management? Jaké trendy vnímá? Znají lidé ve firmách, co je ChatGPT? Kam se chce Digiskills ubírat? Jak hovoří o umělé inteligenci? Jan Dolejš je expert na digitální nástroje, kterým se věnuje řadu let. Z role lektora a školitele se od roku 2023 posunul do role CEO. Dnes vede firmu Digiskills, která se právě zaváděním digitálních nástrojů věnuje, a to jak v malých, tak velkých a středních firmách.
Přečíst článek
Martin Horák, Jakub Horák: Bill Gates také začínal v garáži, proč ne?
podcast

Martin Horák, Jakub Horák: Bill Gates také začínal v garáži, proč ne?

Jaké byly začátky? Jak se posunul vývoj v 3D tisku? Kdy si koupili úplně první tiskárnu? Kde viděli byznysový potenciál? Jsou Češi národ kutilů? O jakých druzích výroby v podcastu hovořili?  Martin Horák a Jakub Horák jsou bratři, kteří se před sedmi lety spojili i v rámci byznysu, pustili se do 3D tisku a založili Horákovic 3D studio, které se věnuje designu, vývoji a výrobě plastových produktů.
Přečíst článek
Zákaznický servis v B2B podnikání
podcast

Zákaznický servis v B2B podnikání

V B2B byznyse je zázaknická zkušenost nadmíru důležitá. A důvodem je obchodní proces jako takový. Služba, kterou dodáváte, nemusí prakticky nikdy skončit. Jste tu pro vašeho zákazníka neustále. Což klade na zákaznickou péči značné nároky. I proto se na klíčové aspekty zákaznické péče podíváme v dalším díle podcastu. Tady jsou 3 nejdůležitější informace:  Rychlost dodání - rychlost vždycky porazí zdarma Být vždy k dispozici Proaktivní řešení problémů --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří (nejen) o investičních strategiích. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
3 marketingové trendy, o kterých se nemluví
podcast

3 marketingové trendy, o kterých se nemluví

V marketingu se hodně často skloňují reklamy. Ať už na Facebooku nebo na jiných sociálních sítích. Je to ale ta jediná cesta, jak dosáhnout vytouženého dosahu? Nejsou tady i jiné možnosti, kterými se jakožto podnikatelé můžete vydat? V následující epizodě se podíváme na marketingové postupy, které nejsou třeba zase tolik běžné, ale o to větší mohou mít přínost.  --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o investování, časování trhu, investici do vlastní kvalifikace. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
Robert Kunorza: Když něco slíbím, je důležité dodržet slovo
podcast

Robert Kunorza: Když něco slíbím, je důležité dodržet slovo

Jak se podle něj posunul byznys za 30 let? Jaké byly jeho začátky? Jak těžké je prodávat boty? V čem jej změnil covid-19? Jakých chyb se dnes obchodníci dopouští? Jaké aktuální trendy v obuvnictví vnímá? Robert Kunorza je v byznysu posledních 25 let. Pochází ze Zlína, takže asi úplně nepřekvapí, že jeho oborem jsou boty. Nejprve působil ve výrobě zdravotních bot a ve fashion. V roce 2009 založil firmu Bennon, která se věnuje právě výrobě pracovní obuvi a pracovního oblečení. Podcast Buduj značku s Robert Kunorzou začínáv čase 04:42. --- Marek Odehnal v úvodu epizody přibližuje investování do technologických firem. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje více než s padesáti klienty z řad majitelů firem, manažerů, nebo IT specialistů.
Přečíst článek
Jak přistupovat k firemnímu brandingu
podcast

Jak přistupovat k firemnímu brandingu

Branding je něco trochu jiného než marketing. Přístupy jsou podobné, ale cíle rozdílné. Branding je to, jak o vás lidé mluví, když nejste v místnosti. A v následujícím dílu podcastu Buduj značku si vysvětlíme, jaké aktivity do brandingu patří a kam směřovat vaše aktivity, abyste sílu vaší značky ještě víc pozvedli. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o FED a aktuální zvyšování sazeb. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Přečíst článek
Petr Gapko: Ekonomika na tom není úplně nejlépe, ale nejsme v žádné tragické situaci
podcast

Petr Gapko: Ekonomika na tom není úplně nejlépe, ale nejsme v žádné tragické situaci

Jaká v současné době panuje nálada mezi podnikateli? Čím vším byli podnikatelé za poslední tři roky ovlivněni? Proč museli někteří podnikatelé v uplynulých letech skončit? Jak hovoří o porovnání podnikatelské sféry se spotřebitelem? Petr Gapko je senior risk manažer a hlavní ekonom MONETA Money Bank, kde pracuje posledních 15 let. Má zkušenosti z podnikatelské i akademické sféry, kde publikoval několik odborných článků o kvantifikaci úvěrového rizika a trhu se zemním plynem. Mezi jeho současnou odpovědnost patří například řízení tržního rizika, řízení likvidity, řízení operačního rizika a další. Podcast vznikl v rámci společné podnikatelské minisérie s MONETA Money Bank.
Přečíst článek
Václav Urbánek: Slunce dělá hrozně moc. Když člověk vstane a může jít okamžitě ven, nabije ho to
podcast

Václav Urbánek: Slunce dělá hrozně moc. Když člověk vstane a může jít okamžitě ven, nabije ho to

Jak na myšlenku projektu přišel? Proč je zajímavou destinací zrovna Španělsko? Je jeho model ojedinělý? Opravdu se lépe žije ve Španělsku? Jaké části nemovitostí si může zájemce koupit - a k čemu jej to opravňuje? Jak hovoří o vytváření komunit? Václav Urbánek dlouhé roky působil především na obchodních pozicích, a to v různě velkých firmách nebo start-upech. Poslední měsíce ale spouští úplně nový projekt Rezidente, který nyní zaujme především milovníky Středomoří. Lidem umožňuje vlastnit část luxusních apartmánů nebo prémiových vil na různě zajímavých přímořských lokalitách. Klíčovou destinací je v současné době pro něj Španělsko.
Přečíst článek
Radek Petr: Digitální transformace bývá součástí nějaké větší transformace
podcast

Radek Petr: Digitální transformace bývá součástí nějaké větší transformace

Jak začít pracovat s digitální transformací? Co je Atlassian a v čem je jiný oproti jiným nástrojům trhu? V čem vnímá analogii s Applem? Jaké má zkušenosti se zaváděním nástrojů? Jak je Atlassian schopen propojit firmu propojit lidsky – je-li toho schopen?  Radek Petr začínal před 15 lety jako vystudovaný, a sám o sobě napsal velmi průměrný vývojář. Svůj talent našel v tom, jak věci komunikovat a organizovat a přes kariéru projekťáka a šéfa vývoje se před šesti lety dostal ke své dnešní roli ve firmě MoroSystems, kde využívá svých zkušeností z oblasti vedení lidí a řízení vývoje a firmám pomáhá zavádět inovace, které je posouvají na další level.
Přečíst článek

News box

Britský parlament bude v sobotu na mimořádném zasedání hlasovat o zákonu, který má vládě umožnit převzít kontrolu nad ocelárnou British Steel v severoanglickém městě Scunthorpe a zabránit jejímu uzavření. Oznámil to dnes britský premiér Keir Starmer. Majitelem British Steel je od roku 2020 čínská společnost Jingye Group.
První pracovní verze auditu odhalila několik zásadních chyb ☝ v projektové části digitalizace stavebního řízení. Kvůli porušení pravidel, která upravují zadávání veřejných zakázek, pak podle auditu nebude možné proplatit celkovou částku z Národního plánu obnovy (NPO). Informoval o tom dnes server Seznam Zprávy. Číst více
Irská Komise pro ochranu dat (DPC) zahájila vyšetřování 🔎 sociální sítě X amerického miliardáře Elona Muska, a to kvůli využívání údajů získaných od uživatelů z Evropské unie k trénování systému Grok založeného na umělé inteligenci (AI).  Číst více
Pražská burza uzavřela týden poklesem 📉 o 0,81 procenta a po jednodenním návratu nad hranici 2000 bodů index PX klesl na 1986,53 bodu. Nepatrně posílily jen cenné papíry bankovní skupiny Erste, vyplývá z burzovního webu.  Číst více
Investiční skupina Creditas finančníka Pavla Hubáčka vytvořila v loňském roce předběžný čistý zisk 3,9 miliardy korun. V rozhovoru, který dnes zveřejnil server Seznam Zprávy, to řekl ředitel skupiny Jiří Hrouda. 
Evropská komise by se měla k několikamiliardové investici ze Spojených států v rožnovském onsemi vyjádřit na přelomu května a června. Následně se jí bude zabývat vláda, řekl při návštěvě rožnovského závodu společnosti onsemi ministr průmyslu a obchodu Lukáš Vlček. Americký výrobce polovodičů onsemi plánuje rozšíření výroby v Rožnově. Chce tam investovat dvě miliardy dolarů (přes 44 miliard korun). 
Evropská unie by mohla uvalit daň 📜 na americké digitální společnosti, pokud se jí nepodaří dosáhnout se Spojenými státy dohody o zrušení cel, která na dovoz z EU zavedl americký prezident Donald Trump. V rozhovoru s listem Financial Times to řekla předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zahájil správní řízení se společnostmi Alma Career Czech (ACC) a finskou Alma Career Oy, které podezírá ze zneužití dominantního postavení. Alma Career, dříve LMC, provozuje pracovní inzertní portály jobs.cz a prace.cz. Úřad o tom informoval na svých webových stránkách.
Finanční trhy v eurozóně navzdory globálním turbulencím fungují dobře 👍, uvedla dnes prezidentka Evropské centrální banky (ECB) Christine Lagardeová. Dodala, že ECB je připravena zasáhnout, pokud by byla ohrožena finanční stabilita v eurozóně, informuje agentura Reuters.
Dodavatel solárních ☀ technologií Solar Solution Energy, který sídlí ve Studeněvsi na Kladensku, je v insolvenčním řízení, dluží peníze zákazníkům. Soud jej ve čtvrtek vyzval k doložení seznamu věřitelů a vedení společnosti má 30 dní na vyjádření se k insolvenčnímu návrhu, vyplývá z informací zveřejněných v obchodním rejstříku. Na případ upozornil server HN.cz.
Doporučujeme