Buduj značku
Stále větším a větším trendem posledních dní jsou videopodcasty. I proto je dobré se podívat na to, jak vám mohou pomoci při budování povědomí a při celkové snaze zlepšit váš firemní dosah.
Mají videopodcasty smysl pro vaše podnikání? Tady jsou 3 věci, které byste si měli odnést z poslechu podcastu Buduj značku:
Kvalita studia významně ovlivní, jak bude podcast na člověka působit a jaký udělá první dojem.
Kvalita moderátora určí, jestli se posluchači a diváci vrátí i na další epizody
Konzistence při vydávání obsahu vám nastartuje dosah
---
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu dnešní epizody o novele zákoníku práce, konkrétně pak o digitalizaci HR.
Role Instagramu v B2B byznyse pro rok 2023
Platí stále, že Instagram je v B2B marketingu opomíjená sociální síť? To bychom s vámi chtěli rozebrat v nové epizodě podcastu Buduj značku.
Pojďme se společně podívat na to, jestli a v jakém případě dává Instagram smysl. Dospěli jeho uživatelé do bodu, kdy ocení kvalitní obsah šířený firmami, které mají těžký a náročný produkt na pochopení?
Nebo jde stále o doplněk, který není nutné využívat?
Může TikTok fungovat ve vaší firemní strategii?
TikTok. Nová sociální síť, na které se pohybují především mladí lidé. Nicméně je nutné říct, že přesto (nebo právě proto) získává na obrovské oblibě a firmy to samozřejmě registrují.
Dává tedy smysl být na TikToku z hlediska byznysu? Nebo je stále ještě v českých podmínkách příliš brzy?
Klára Escobar: Zaměstnanci hledají místo, kde se obohatí a práce je bude naplňovat
Jak správně a dobře pečovat o své zaměstnance? Co znamená super žena a super muž? Na co podle ní zaměstnanci slyší? Čím ji překvapuje generace Z? Jaký má názor na zkrácené úvazky? K čemu je důležitý adaptační plán? Proč je důležitá komunikace?
Klára Escobar se oblasti řízení lidských zdrojů věnuje přes 17 let. V bankovním sektoru se pohybuje od roku 2010. Ve společnosti MONETA Money Bank pracuje od roku 2020 na pozici Human Resources Director. Zaměstnanci ji zvolili do dozorčí rady společnosti.
Vít Hanuš: Za startup považuji společnost, která má schopnost přežít. Začínající podnikání bych startupem nenazýval
Jak se k Zero Gravity fondům dostal? Jsou všechny startupy ve svém jádru stejné? Jak by zhodnotil startupy v Česku? Co jsou podle něj inovativní aspekty? Ve kterých odvětvích vnímá budoucnost? S kolika projekty se v rámci jednoho měsíce setká?
Vít Hanuš působí deset let v byznysovém prostředí, má mezinárodní zkušenost z transakčního prostředí, kdy pracoval i na velkých fúzích Avastu nebo AVG. Odtamtud byla krátká cesta do venture kapitálu a investování. Dnes je partnerem Zero Gravity fondů a Zero 100 Capital.
Jakub Málek ze společnosti PEYTON legal hovořil před začátkem podcastu o novelizaci zákoníku práce.
Podcast Buduj značku začíná v čase 04:27.
Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme
Jaké milníky ve společnosti vnímají? Jak dlouho trvá „výchova člověka”? Jak je těžké nalézt kvalitního člověka? Co je dynamická kultura? Co je vlastně projekt Juno? Mají mezinárodní ambice? Jak řeší generování nových klientů pro aplikaci? Jaké mají priority?
Andrej Hyben se v oblasti IT pohybuje posledních 15 let. Od roku 2014 vlastní a vede vývojovou společnost DENEVY, která před čtyřmi lety přivedla na svět projekt Juno. Ten má za úkol přinést do světa nejen IT specialistů řád. Jde o nástroj pro projektový management určený pro softwarové vývojáře.
Michal Vittek kariéru v IT začínal jako překladatel pro Wordpress komunitu. Aktuálně se pohybuje na rozmezí manažera vývoje aplikací a technologického lídra. Jeho zájmem jsou nové technologie a snaží se vždy pochopit, jak věci fungují.
Petr Pavel: Ve společnosti potřebujeme nositele hodnot, které můžeme následovat
Jak si představuje Petr Pavel roli prezidenta? Na jaká témata by měl prezident upozorňovat? Proč by se měl vrátit Česku řád a klid? Měl by být prezident v kontaktu s lidmi? Jaká je paralela mezi osobností prezidenta a osobnostmi v managementu? Jaké Petr Pavel zastává hodnoty?
Hostem podcastu byl Jiří Kastner. Mentor, který se přes 20 let věnuje práci s vrcholnými manažery, jeho tématem je nejčastěji správný mindset, správné hodnoty a leadership. Vedle něj také do křesla pro hosty usedl generál Petr Pavel. Ten v letech 2015-2018 působil jako předseda vojenského výboru NATO. Je kandidátem na prezidenta.
Tomáš Kapoun: 95 procent všech investic jsou dělané na fyzickou osobu
Jaká je aktuální situace na finančním trhu? Mají podnikatelé pomyšlení na to investovat? Jak je důležitý vztah klienta k riziku? Jak vnímá české státní dluhopisy? Existuje v investicích nějaké zlaté pravidlo? Jaký nejčastější argument slýchá, proč neinvestovat? Jaké má primárně klienty?
Tomáš Kapoun je senior manažer investic a pojištění z MONETA Money Bank. Jeho specializací jsou finanční trhy se zaměřením na investiční fondy.
Filip Glasa: Nejtěžší bylo nastavení procesů, kdy zakazovat a kdy nechat prostor pro kreativitu
Filip Glasa v roce 2013 založil a stále vede datový portál o firmách Finstat. Společnost má sídlo na Slovensku a odtamtud míří i na další trhy. Rozrostla se na 40 lidí a dnes je největším portálem tohoto druhu na Slovensku.
Jaké byly jeho začátky? Bylo v plánu, že se portál Finstat stane největším na Slovensku? Proč se musel naučit říkat ne a jak těžké to bylo? Kde shání inspiraci? Jak náročné je po obchodní stránce prodat obchodní databázi? V čem jsou databáze důležité? Jakým způsobem chce svou službu upravovat? Jaké jsou klíčové body, kterým se chce věnovat?
Tato epizoda vznikla v rámci podcastu Buduj značku v říjnu 2021.
Jak napsat prodejní text v post-pandemické době
Texty i v době videí a podcastů prodávají. Z toho důvodu je důležité vědět, jak by měly být koncipované. A taky jak o nich přemýšlet, aby pro vaší firmu byly přínosné.
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Prodejní texty stále fungují a jsou důležitou součástí obchodně-marketingového procesu
Prodejní text nemůže být na první dobrou o vás. Musí být především o hodnotě pro klienta
Prodejní text není jenom prezentace, kterou posíláte na všechny strany. Je to váš skript, který používáte při obchodních jednáních.
Martin J. Stojka: Do podnikání nemůžete jít tehdy, když tomu nevěříte
Jak se ocitl v roli majitele agentury? Jaké to je po dvou podnikatelských failech rozjet další projekt? V čem jsou důležití dobří společníci? Jaké největší výzvy musel řešit? Co se skrývá pod tím sehnat první deal? Jak si vyzkoušel roli klienta, který se zajímá o práci agentury?
Martin Stojka pracoval několik let jako produktový manažer, v lednu 2020 se pustil do vlastního projektu Jimmy Technologies. V jeho rámci buduje vývojářské studio, které nabízí outsourcing IT služeb a vývoje produktů. Dnes se specializuje především na automotive a mobility segment.
3 největší specifika B2B marketingu
O odlišnostech B2B marketingu se dočtete ve spoustě knih a článků. Jak se ale dají aplikovat přímo v praxi? Zásadní otázka zůstává stále stejná: co mám dělat ve své firmě, abych byl v marketingu úspěšný. A třeba aby byly výsledky vidět rychleji, než bývá běžné.
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Dlouhodobost a konzistence vždycky přinesou ovoce.
Nenahánějte imprese. B2B marketing není v drtivé většině případů o konverzích a ROI.
Mějte na paměti citlivé kombinování marketingového mixu
Josef Hajkr: Když má člověk vylézt kopec, nemůže se vydat bezprostředně ze všech sil
V čem vyzdvihuje on-line prostředí? Jaký má vztah k projektovému řízení? Proč by měl lídr doporučovat svým lidem, aby se socializovali i mimo firmu? Vnímá něco negativního na tom, že jeho firma je jen v on-line? Jak hovořil o konceptu Společnost 5.0? Jak dokáže být neustále plný energie?
Josef Hajkr je výkonným ředitelem společnosti SHINE Consulting. Ta se zabývá především poradenstvím v oblasti projektového řízení.
Richard Jahoda: Není nic horšího, než tlouct hlavou do zavřených dveří
Richard Jahoda podniká od roku 1991 a přes 30 let se živí jako konzultant daní a účetnictví.
Co všechno se za posledních 30 let v podnikání změnilo? Jak se podnikalo v 90. letech? Je největší nutnost v podnikání inteligence? Dá se ochránit před podnikatelskou krizí? Jak důležité je dívat se na svůj business bez emocí? Jaký je rozdíl v zacházení se zaměstnancem a akcionářem?
Marek Odehnal nejen o tom, jak by dnes měli investovat majitelé firem
Co se uplynulý měsíc dělo na kapitálových trzích? Které státy jsou nejzadluženější? Jak správně investovat jako majitel firmy? Proč jsou některé firmy neprodejné? Proč se hodně investuje do nemovitostí?
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí působí 10 let, z toho se již čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Jak poznáte, jaký druh obsahu byste měli ve své firmě tvořit?
Obsah je v dnešní době už považován za standard. Drtivá většina podnikatelů a majitelů firem ví, že musí tvořit. Jenže co? A jak? A na co se zaměřit?
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu této epizody:
Můžete tvořit firemní obsah, i když jste introvert?
Jestli máte cílovou skupinu, kterou váš obsah bude zajímat
Jak poznat svojí silnou stránku
Jaký smysl má tvořit vlastní podcast?
Mnozí tvrdí, že už toho je moc. Jiní zase podcasty teprve objevují. Kde je pravda? A má vůbec smysl o podcastu uvažovat jako o marketingovém kanálu? V této epizodě s vámi rozeberu 4 cesty, které při uvažování nad podcastem fungují. Ať už se ale rozhodnete pro kteroukoliv z nich, instatní recept na úspěch nepřijde. Dál platí, že vítězí ti, kteří vydrží.
-------
Odkaz na registraci k webináři Low-code: https://bit.ly/SoliteaEvent
Jak se proměnil marketing za posledních 5 let?
Proměny marketingu od roku 2017. Co fungovalo tehdy a dnes už byste pravděpodobně s podobnou strategií neuspěli? Jaký přístup by měl zvolit majitel firmy, který chce svou firmu dostat k očím a uším potenciálních zákazníků? I to jsou některá z témat, o kterých bude řeč v dalším dílu podcastu Buduj značku.
-------
Odkaz na registraci k webináři Low-code: https://bit.ly/SoliteaEvent
Jaký typ marketingu je nejlevnější?
Tři klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu téhle epizody:
který typ marketingu je nejlevnější
jak poznat, co dělat a kde být, o co se v marketingu snažit
co určitě nikdy fungovat nebude, i když to je levné
-------
Odkaz na registraci k webináři Low-code: https://bit.ly/SoliteaEvent
Radim Trávníček: Největší počet lidí, kteří kliknou na podvodný e-mail, bývá z vedení
Jak jsou převážně způsobeny bezpečnostní incidenty ve firmách? Co podle něj dnes potřebuje trh? Jaké chyby by neopakoval? Jak vysvětlil, co je ransomware? Na koho mohou útočníci zaútočit? Jak často by doporučoval dělat „hygienu” bezpečnosti?
Radim Trávníček dvanáct let podniká v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. Před dvěma lety v tomto oboru spoluzaložil BeSecured; ta pokračuje v tom, čemu se Radim věnuje už přes dekádu, to znamená pomáhá firmám chránit jejich data a informace.
Reklama
News box
Počet Čechů nosících u sebe hotovost klesá. Zatímco předloni jich bylo 7️⃣6️⃣ procent, letos je to 60 procent. Platbu kartou preferuje osm z deseti Čechů, hotovost si spíše vybírají lidé ve věku 55 až 63 let. Vyplývá to z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank mezi více než tisícovkou respondentů.
Zvolený americký prezident Donald Trump v pátek oznámil, že si za ministra financí vybral investora Scotta Bessenta. Informovala o tom agentura AP. Bessent je považován mimo jiné za zastánce politické kontroly nad Fedem a 📉 snižování deficitu. V minulosti pracoval jako finanční manažer pro Georga Sorose a je zakladatelem investiční společnosti Key Square Group.
Nově zvolený americký prezident 👴 Donald Trump chce při ministerstvu spravedlnosti zřídit vyšetřovací týmy, které by hledaly důkazy o podvodech, které se podle něj odehrály v rozhodujících státech při prezidentských volbách v roce 2020. Napsal to v pátek deník The Washington Post s odvoláním na svůj zdroj.
Reklama
Reklama